home sweet home
Wordt dit ECHT onze slaapkamer? Moeten we hier ECHT in slapen?
het matras hebben we uit de deur gesleept en van het terras in de tuin laten vallen....en naar het groot vuil gebracht.
deze prachtige roze vlek komt door de rook van de schoorsteen, hier moeten we nog denken wat wer eraan kunnen doen. Intussen heeft Ivan de hele vloer geschuurt.
De muren zien er nog niet uit, hier moet iets aan gedaan...
3x verven en het ziet er al veel beter uit :)
Aan de vloer verdieping moeten we hard werken...
Meubels eruit...
...en dit is de keuken
Ivan heeft de oude verf van het muur gehaald en de tegels een voor een eraf gehaald.
Om meer licht in huis te krijgen, hebben we besloten dat er gewoon een muur uit kon :) zo simpel is dat
(maar 2 weken hard werken)
...wat moeten we nu met twee deuren? Laten we er maar een sluiten...maar dan wel op ons manier: met houd natuurijk
En de ramen erin
Om het vocht en de geluide eruit te laten en de warmte erin, hebben we er gipsplaten met steenwol ertussen eraan laten zetten. De muren lijken net zoals ze ehte steenmuren zijn.
En het elekticiteit sisteem moet ook helemaal over nieuw gemaakt worden. Ivan is onderhand knapper als een electricien.
Hij heeft allemaal gaten en tunnels in de muren gemaakt, om de electrische draden erdoor te laten stecken.
...to be continued...






























